ترانه سرا

محمود فراهانی

ترانه سرا

محمود فراهانی

بگیر دستامو

صدای چک چک اشگات
خوابو از دلم گرفته
دلم میخواد یه لبخند
باشم، گوشه ی لبهات
زمونه منو از تو
تو رو از دلم جدا کرد
حالا تو ، گوشه ی تنهایی نشستی
حالا من ،توو ازدحام غربت
صدای بارون همیشه
گریتو لحظه ی رفتن
می کوبه
می کوبه
می کوبه
روی شیشه ی شکسته ی شادی من
مثل اینه که قاضی
حکم آزادباش-مو
با یه میخ و یه چکش
بکوبه فرق سرم
مثل اینه که یه پزشک
با یه آمپول هوا
بهم اکسیژن برسونه
صدای چک چک اشگات
صدای بارون مداوم…
بگیر دستامو که سیل ش
داره غرقم میکنه

مرغابی وحشی

منم یه برکه ی تنها

تویی مرغابی وحشی

دلم میخواد شب و روز وو

تووی آغوش من باشی


نگاهت مثل بارونه

طراوت بخش و پاکیزه

لطیفه مثل رنگایی

که توی فصل پاییزه


لبونت از گل سرخه

تنت تلفیق یاس و قو

خدا با کیمیای عشق

حقیقت ریخته توو جادو


تووی تابستون برفی

منم گنجشکی بی لونه

چی میشه دس تو باشه

واسم آرامش خونه


زمستونم، اگه باشی

بهار پرگلی میشم

غم و درد و می سوزونم

اگه باشی تو آتیشم


منم یه برکه ی تنها

تویی مرغابی وحشی

دلم میخواد شب و روز وو

تووی آغوش من باشی