ترانه سرا

محمود فراهانی

ترانه سرا

محمود فراهانی

معلق(۲)

حس میکنم معلقم
بین زمین و آسمون
نه جزء نسل عاقلام
نه توی جمع عاشقون


از نسل سوخته… ، سوخته تر
نسلی که از ریشه شکست
نسلی که توو سکوت و داد
قایقشون به گل نشست


تو ناخدا بودی و من
مسافر قایق تو
من غرق خشکی شدم و
تو فکر دریا و دروو


به عشق آغوش تو باز
دستای من پرنده شد
شد نذر چشم تو ، ولی
شیطون بد برنده شد


دریا پر از خشکی شد و
خشکی که شد دریای خون
گفتی:بله حقیقته
عاشقی و سیب جنون


حس میکنم معلقم
بین زمین و آسمون
نه جزء نسل عاقلام
نه توی جمع عاشقون


از نسل سوخته… ، سوخته تر
نسلی که از ریشه شکست
نسلی که توو سکوت و داد
قایقشون به گل نشست

دلبر



آهای آهای دلبر آی آ آی آی!

آهای آهای دلبر آی آ آی آی!


قیمت لبات چنده ؟چنده ؟چنده؟
چه قد بدم واسه من بخنده؟
قیمت نگات چنده ؟چنده؟ چنده؟
چه قد بدم رو از من نبنده؟


آهای آهای دلبر آی آ آی آی!
آهای آهای دلبر آی آ آی آی!


تو خوشگلی اما پول پرستی
با این ادات کشتیم دستی دستی
من عاشقم اما آس و پاسم
تو فکر تو پرته هی حواسم


آهای آهای دلبر آی آ آی آی!
عشقمو کن باور آی آ آی آی!


عاشق شدم با این جیب خالی
پی توام هر دم این حوالی

بیا نکن دلبر هی واسم ناز

جلو پاهام اینقد سنگ وو ننداز


آهای آهای دلبر آی آ آی آی
عشقمو کن باور آی آ آی آی